AIDA I BELMIN: O kaktusima, fotografiji i kreativnosti mladih u BiH

    Mladi u Bosni i Hercegovini često su okarakterizirani kao apatični, nezainteresirani i lijeni. No, još češće, čini se, susrećemo upravo mlade osobe koje ruše ove predrasude, koje su pokretači i pokretačice promjena u svojim zajednicama i rade važne stvari dokazujući upravo suprotno od ovih stereotipa koje u stopu prate ovu skupinu bh. stanovništva. Danas donosimo priču o Aidi i Belminu u kratkom razgovoru o mladima, kreativnosti, potencijalu, biznisima, kaktusima i fotografiji.
    Različitosti se privlače, ali ponekad, kada sretnemo neke osobe pomislimo – pa oni su tako slični i toliko idu jedno uz drugo i ova izreka pada u vodu! Jedan takav par su upravo Aida Nikšić i Belmin Islam, mlade, kreativne osobe iz Sarajeva koje je put doveo jedno do drugog i danas su u vezi i vode zajednički biznis Katkus Shop, koji se bavi prodajom i uzgojem malih kaktusa i sukulenata u ručno obojenim glinenim saksijama i još mnogim zanimljivim hobijima. Ovaj par se upoznao preko zajedničkih prijatelja, a vremenom su počeli komunicirati putem društvenih mreža i tako je došlo do njihovog prvog “dejta” na kome je već sve bilo jasno.
    Aida je završila marketing menadžment na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, a zaposlena je u geodetskoj firmi u istom gradu gdje radi kao administrativna radnica, odnosno menadžerica ureda. Belmin trenutno obnaša funkciju grafičkog dizajnera u marketinškoj agenciji gdje na dnevnom nivou kreira nova idejna rješenja za klijente i njihove marketing planove. Kada se ne bave svojim redovnim poslovima, zajedno vode svoj mali brend Katkus, koji raste iz dana u dan i dobiva sve više pažnje među ljubiteljima i ljubiteljicama neobičnih poklona. Belmin se uz to bavi i fotografijom, kako komercijalno, tako i “za svoju dušu”. Strast mu je ulična fotografija, što nije ostalo nezapaženo od strane velikih faca u tom svijetu, te je više puta nagrađivan za istu, a njegove fotografije mogu se naći na njegovom Instagram profilu.
    Katkus je započeo kao spoj njihova dva hobija, gdje je Aida bila izmimno zainteresovana za marketing, te farbanje saksija i uzgoj i održavanja biljaka, dok je Belmin gajio strast ka kreiranju marketing planova, fotografija i sadržaja za društvene mreže za brendove. “Katkus je isključivo zasnovan za društvenim mrežama (Facebook i Instagram), te smatramo da je idealan način za ozbiljan početak i vjetar u leđa svim malim brendovima gdje je samo nebo granica”, govore nam Aida i Belmin.
    Na naše pitanje o otvorenosti bh. društva za neke inovativne pristupe u umjetnosti i kreativnosti, Aida i Belmin nam odgovaraju: “Mislimo da se društvene granice prihvatljivosti iz dana u dan sve više pomjeraju sa sve većim uticajem interneta, društvenih mreža i naravno čuvene “gen-z” populacije.”
    Belmin je nedavno sudjelovao na Sarajevo Photography Festivalu, za koji kaže da je sigurno ostavio najviše utiska na njegovu fotografiju, kojoj je bio ogroman vjetar u leđa. “Sam koncept druženja, radionica i izložbi je nešto što definitivno fali ovom gradu, mogu reći i državi. Sam po sebi, Sarajevo kao grad je centar umjetnosti, ne samo fotografije, već i filma, muzike, glume, ulične umjetnosti i mnogo drugih stvari. Mislim da nismo ni svjesni kakvih talenata sretnemo na dnevnom nivou samom šetnjom kroz centar grada. Sve u svemu, smatram da itekako trebamo više pažnje posvetiti razvitku ovih grana umjetnosti”, zaključuje Belmin.
    O stereotipima o ženama poduzetnicama i na pozicijama govorili smo sa Aidom koja kaže sljedeće: “Na svom stalnom i primarnom zaposlenju mogu razumjeti o čemu pričate i osjetiti dozu rodne diskriminacije, u smislu da me klijenti shvataju kao neozbiljnu, nespremnu, te traže razgovor sa muškim kolegama. Što se tiče ličnog biznisa, nisam nikada osjetila diskriminaciju niti ikakav vid drugačijeg tretiranja na osnovu spola. Štaviše, mislim da jako dobro ide uz moj brend i da potencijalni klijenti, posebice muškarci, imaju više povjerenja u moje proizvode, jer kako i sami kažu, kada se pokloni u pitanju, više vjeruju ženama.”
    Za kraj, Aida i Belmin poručuju svim mladima koji žele da pokrenu svoj biznis ili počnu da se bave nečim za šta im se govori “nećeš imati koristi od toga”: “Nikad ne možeš znati kako je, dok ne probaš! Mnogi kažu da je bitan talenat, naravno da jeste, no trud, rad i zalaganje su nešto što te mogu voditi kroz posao i uspjeh. Furati svoje je nešto što je dosta prepoznatljivo na tržištu, tako da keep it up i upamet!”
     

    Socijalne mreže

    6,325LjubiteljiSviđa mi se
    402SljedbeniciPratite
    294SljedbeniciPratite
    1,690PretplatniciPretplatite se

    Pretplatite se

    Povezani članci

    AEDES ALBOPICTUS: Opasni azijski tigrasti komarac

    Piše: Husein Ohran Jedna od najozbiljnijih posljedica klimatskih promjena jeste...

    NAŠE BLAGO: Bh. autohtone domaće životinje

    Piše: Husein Ohran Bosna i Hercegovina je zemlja koja se...

    “Eco-friendly” goveda

    Piše: Husein Ohran Iako mnogima ovaj podatak nije poznat –...

    Kako naša ishrana utiče na globalno zagrijavanje?

    Piše: Husein Ohran Očekuje se da će do 2050. godine...