BIHAĆKA “KREATIVNA REPUBLIKA”: Po kreativnost treba otići u manje sredine

    Nakon petogodišnje pauze u Bihaću se ponovo održava festival „Kreativna republika“ koji će okupiti stručnjake, entuzijaste i vizionare iz oblasti marketinga i oglašavanja.
    Ovo je svojevrsno „povratničko“ izdanje ovog festivala kojeg je nakon pet izdanja prekinula pandemija koronavirusa. Direktor programa Nermin Nino Kasupović kaže da tada nisu htjeli biti još jedan u nizu sterilnih online događaja i da su se opredijelili da radije sačekaju bolja vremena kako bi priredili potpuno iskustvo festivala.
    „Pauza se malo odužila, ali sad se „Kreativna republika“ u punom kapacitetu vraća nestrpljivoj publici i učesnicima koji organizatore nisu popuštali sa upitima kad će konačno festival ponovo biti održan. Odgovor na ta pitanja je ujedno i slogan ovogodišnjeg događaja „Evo sad će!“ a sa tim se poklopila i pjesma Konstrakte kao začin na cijelu priču“, kaže Kasupović.
    Prva “Bihaćka kreativna republika” (Foto: Kreativna republika)
    Kreativni direktor festivala podsjeća kako je ideja ovog festivala da se komunikacijska, odnosno kreativna industrija približi lokalnoj zajednici i privredi.
    Razvoj ‘Kreativne republike’ ide u korak sa razvojem kreativne industrije u Bihaću – kada smo pokrenuli festival u Bihaću su postojala samo dva studija koja su se bavila kreativnim poslovima a danas je u gradu na Uni i Unsko-sanskom kantonu pet ili šest malih studija i agencija. Ovo pokazuje da je naša misija da približimo kreativnu industriju publici u USK ostvarena i da smo dali poticaj tome“, kaže direktor programa festivala.
    Orijentacija ka lokalnoj zajednici ogleda se i u činjenici kako je za studente marketinga Ekonomskog fakulteta u Bihaću, kao i za studente dizajna tamošnjeg Tehničkog fakulteta prisustvo ovogodišnjoj „Kreativnoj republici“ potpuno besplatno. Ovo je rezultat želje organizatora da se mladi kreativci iz ovog dijela Bosne i Hercegovine uključe u rad festivala kako bi za koju godinu možda bili i njegovi nositelji.
    Tim „Kreativne republike“ je naročito ponosan na nivo produkcije kojeg su dosegli, kao i na impresivan roster govornika koji će svoja iskustva iz čudesnog svijeta marketinga i advertisinga podijeliti sa učesnicima. Za razliku od prethodnih izdanja na kojima su dominirali strani stručnjaci, na ovogodišnjem festivalu će polovina govornika biti iz Bosne i Hercegovine zbog rasta ove industrije kod nas.
    Kasupović: Po kreativnost treba doći u manje sredine
    „Ekipa u Sarajevu, poput Nađe Lutvikadić Fočo iz BH Telecoma ili Harisa Mujanovića iz Via Medije, shvata kako nije samo Sarajevo centar kreativnosti. Potrebno je izići u druge gradove poput našeg, jer nam je važna njihova podrška. Vrijeme je da se iziđe iz centra, da se Bihać mapira kao središte kreativne industrije u smislu razgovora, pregovora i dogovora, dijeljenja inspiracije i tako dalje“, objašnjava Kasupović.
    Zbog njegovog geografskog položaja, kvalitetne logistike za evente i turističke infrastrukture, ljudi okupljeni oko „Kreativne republike“ Bihać doživljavaju kao potencijalnu festivalsku destinaciju. Upravo je ovaj festival marketinga i oglašavanja dokaz da je takvo nešto sasvim moguće ostvariti ukoliko se poklope zanimljiv sadržaj i visok nivo organizacije.
    To je postigla ekipa „Kreativne republike“, pa će tako njeni učesnici slušati vrhunska predavanja stručnjaka iz nekih od najeminentnijih marketinških kompanija iz regiona, kao što su Play TeamBold Group ili Bruketa&Žinić&Grey.
    Plakat za ovogodišnju “Kreativnu republiku”
    Ovogodišnja „Kreativna republika“ održava se 30. i 31. maja u Muzeju Prvog zasjedanja AVNOJ-a u Bihaću. Festival počinje 30. maja izložbom „Yugo.Logo – Grafička identifikacija u Jugoslaviji“ koja je posvećena prepoznatljivim logotipima iz vremena Jugoslavije, a nastavlja se idućeg dana svojim formalnim radnim dijelom.
    Pridružite nam se na sedmom izdanju ‘Kreativne Republike’ i budite dio pokreta koji mijenja način na koji razmišljamo o kreativnosti, komunikaciji i poslovanju“, poručuju organizatori, a više o programu i predavačima dugo očekivanog bihaćkog festivala marketinga i oglašavanja možete pronaći na ovom linku.
     

    Socijalne mreže

    6,325LjubiteljiSviđa mi se
    402SljedbeniciPratite
    294SljedbeniciPratite
    1,690PretplatniciPretplatite se

    Pretplatite se

    Povezani članci

    AEDES ALBOPICTUS: Opasni azijski tigrasti komarac

    Piše: Husein Ohran Jedna od najozbiljnijih posljedica klimatskih promjena jeste...

    NAŠE BLAGO: Bh. autohtone domaće životinje

    Piše: Husein Ohran Bosna i Hercegovina je zemlja koja se...

    “Eco-friendly” goveda

    Piše: Husein Ohran Iako mnogima ovaj podatak nije poznat –...

    Kako naša ishrana utiče na globalno zagrijavanje?

    Piše: Husein Ohran Očekuje se da će do 2050. godine...